Продавець Интернет-магазин ЭлектроХаус розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
938 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 366-49-09
Київ, Україна
Интернет-магазин ЭлектроХаус
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Доставка кур'єромДоставка здійснюється кур'єром Нової пошти, згідно з тарифами "Нової пошти".
  • Магазини RozetkaВідправка можлива з тих магазинів Rozetka, що приймають посилки до 30 кг. Доставка — до будь-якого пункта видачі. Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів. Більшість посилок доставляються до 5 днів, у великі міста — до 3 днів.
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокОтримувач ФОП Герус Роман Ігорович IBAN UA783220010000026006310014655 ІПН/ЄДРПОУ 3247500833 Акціонерне товариство УНІВЕРСАЛ БАНК МФО 322001 ЄДРПОУ Банку 21133352
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Безналиный розрахунок
  • Оплата на карту ПриватСплатити за товар Ви можете на картку фізичної особи 5363 5420 1154 4633 Герус Роман в касі будь-якого відділення Приватбанку або в системі Приват24 методом поповнення карткового рахунку. В такому випадку Ви платите лише за доставку товару, за повернення грошових коштів платити не потрібно!

ПОВІТРЯ І ГАРАНТІЯ

Під час отримання замовлення у відділенні кур'єрської служби власник зобов'язаний мати паспорт і знати номер оформлення. Без документів, що підтверджують особистість, вантаж не видається.

У відділенні нової пошти ваше замовлення зберігається 5 днів. На 6 день посилка автоматично повертається відправнику. Будь ласка, отримуйте ваші замовлення своєчасно.

Під час отримання замовника зобов'язаний перевірити цілісність і комплектність замовленого товару безпосередньо у відділенні в присутності працівника кур'єрської служби. У разі виявлення пошкоджень або недостатності замовленого товару має бути оформлена відповідна претензія на фірмовому бланку Нової Пошти. Якщо ви цього не робите на відділенні перевізника, пізніше претензії не можуть бути прийняті.

Повернення товару 14 днів із договореності

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner